US R32 infos...

Diskutiere US R32 infos... im News und Links Forum im Bereich Golf 5 R32; The R32’s power comes from a 3.2 L naturally aspirated 15-degree narrow angle V6 engine. With 250 bhp and 236 ft. lbs. of torque, the R32 is all...
  • US R32 infos... Beitrag #1
GTI-Alex
Guest
r32-8-02-07.jpg


The R32’s power comes from a 3.2 L naturally aspirated 15-degree narrow angle V6 engine. With 250 bhp and 236 ft. lbs. of torque, the R32 is all muscle. The standard 4MOTION all-wheel-drive system transfers at least 75 percent of available torque to the rear wheels. Volkswagen’s acclaimed DSG® transmission allows for seamless gear changes and accelerates from 0-60 in approximately 6.4 seconds.
With a fully independent multi-link rear suspension that sits wider and lower than its GTI sibling, the R32 flaunts its authority both inside and out. Twin chrome exhausts, 18-inch alloy wheels, Bi-Xenon headlights, a uniquely shaped front grille and R32 badging distinguish this car from anything else on the road. A rear roof spoiler and deep front spoiler, coupled with body-colored bumpers, side bump strips, door handles and door mirrors, add to the streamlined, sporty look.
The R32 boasts a long list of safety features, including Electronic Stabilization Program that reacts to critical driving situations in milliseconds by controlling the speed of individual wheels; and a confidence-inspiring Anti-Lock Braking System that helps to prevent wheels from locking under heavy braking. Brake Assist boosts brake pressure in emergency braking situations and the state-of-the-art Electronic Brake-pressure Distribution automatically varies the amount of force applied to each of a vehicle’s brakes based on road and driving conditions.
Inside, the R32 takes it cues from racing with aluminum-look foot pedals and deep front sports seats. Features such as automatic climate control (Climatronic™), ten-speaker premium CD stereo system, rain sensing wipers, automatic dimming interior rear-view mirror, heatable front seats and heated washer nozzles, anti-theft alarm, cruise control and trip computer are standard luxuries that complement this performance-driven champ
 
  • US R32 infos... Beitrag #2
ERIKR32
Guest
coole sml`s!!!!
will ich auch haben!
hat da schon jemand ne teilenummer von den seitenmarkierungsleuchten?
brauch ich da ne neue front?

gruß
erik
 
  • US R32 infos... Beitrag #4
ERIKR32
Guest
naja..
wer schön sein will muss leiden!!!!
 
  • US R32 infos... Beitrag #5
lower4er
lower4er
Dabei seit
15.01.2005
Beiträge
957
Punkte Reaktionen
0
coole sml`s!!!!
will ich auch haben!
hat da schon jemand ne teilenummer von den seitenmarkierungsleuchten?
brauch ich da ne neue front?

gruß
erik

Die SML's kannst du dir auch in deine jetzige Stossstange einsetzen. Also brauchst du keine neue.
 
  • US R32 infos... Beitrag #6
ERIKR32
Guest
@lower4er
und wie?
sind da schon die löcher vorgearbeitet und muss ich die nur noch ausstanzen?
hat jemand die teilenummern für die 2 sml`s?
grüße
 
Zuletzt bearbeitet:
  • US R32 infos... Beitrag #7
bLackst4r
Guest
loch bohren und mit nem ruhigen händchen und einem feinen blatt mit der stichelsäge aussägen :)

gute alte technik um smls einzubaun :)
 
  • US R32 infos... Beitrag #10
lower4er
lower4er
Dabei seit
15.01.2005
Beiträge
957
Punkte Reaktionen
0
loch bohren und mit nem ruhigen händchen und einem feinen blatt mit der stichelsäge aussägen :)

gute alte technik um smls einzubaun :)

genau so mein ich das!

@erikr32: Und wenn du sie verfuscht, dann kannst du dir immernoch die US holen...:D:D:D
 
  • US R32 infos... Beitrag #13
Klaus
Klaus
Dabei seit
20.12.2003
Beiträge
4.174
Punkte Reaktionen
350
Die Felgen von dem US-teil schaun auch nicht mal schlecht aus finde ich :)
 
  • US R32 infos... Beitrag #15
Regenkönig
Regenkönig
Dabei seit
22.10.2006
Beiträge
4.465
Punkte Reaktionen
2
Passat .:R36-Felge - Ja. :great:
SML am Ver .:R32 - Ne. :nono:
 
  • US R32 infos... Beitrag #16
Indecent
Indecent
Dabei seit
12.06.2005
Beiträge
6.088
Punkte Reaktionen
1
Sind die Räder nicht auf dem R32 der auf der MotorShow Essen stand auch montiert gewesen? Wirken viel zu bieder;)
 
  • US R32 infos... Beitrag #17
HL-NK 1
HL-NK 1
Dabei seit
06.02.2006
Beiträge
472
Punkte Reaktionen
11
@erikr32: Und wenn du sie verfuscht, dann kannst du dir immernoch die US holen...:D:D:D

Ja und dann locker mehrere hundert Euro vernichtet, weil der original Stoßfänger zerstört ist.
Sind enorme Kosten wenn man die Leuchten fachgerecht verbauen will, neuer US-Stoßfänger (Euro 500 + Lackierung) + die Leuchten. Für den alten Stoßfänger bekommt man bei eBay aber bestimmt locker Euro 300,--.

Für mich nichts, wir leben hier ja nicht in dem beknackten Amiland*lol* *lol* *lol*
 
  • US R32 infos... Beitrag #18
ishino
ishino
Dabei seit
25.03.2006
Beiträge
1.270
Punkte Reaktionen
31
nee, eben!
da würd ich mir lieber vom freundlichen
die blinker so einstellen lassen das sie zu 30% mitleuchten
 
  • US R32 infos... Beitrag #19
Rene19850
Guest
Blinker zu 30% mitleuchten? geht das?
 
Thema:

US R32 infos...

Ähnliche Themen
Antworten
0
Aufrufe
465
J_U_K_I
Antworten
0
Aufrufe
446
J_U_K_I
2 3
Antworten
43
Aufrufe
5.945
J_U_K_I
Antworten
4
Aufrufe
1.200
J_U_K_I
Antworten
10
Aufrufe
1.508
benoit
Oben Unten