Tom.Schmeler
- Dabei seit
- 13.05.2009
- Beiträge
- 3.185
- Punkte Reaktionen
- 92
Verkaufe mein Original Ross Tech VCDS Hex-Com (nicht USB) Kabel.
(Kein CAN Bus)
Ich will mir das CAN Kabel kaufen und wollte eigentlich mein altes Kabel zurueck schicken und es eintauschen bei Ross Tech.
Allerdings bleibt nach Frachtkosten keine Ersparnis mehr bei diesem Deal. (Innerhalb der USA spart man dadurch jede Menge)
Naja also werde ich halt probieren mein altes hier zu verkaufen und mir dann eine CAN Version bestellen.
Das Kabel besitzt eine Dongel Funktion und schaltet somit jede VCDS Software frei und das unlimitiert... Egal auf welchem PC, Kabel rein und los gehts.
K-Line, K+L, oder doppel K-Line. Alle Audi Seat Skoda VW etc... ab +-1990 bis 2003.
Aktueller Preis bei Ross Tech liegt bei 220 Euro inklusive Fracht.
Ich will 142Euro + Fracht ( 8Euro nach D )
Features:
(Kein CAN Bus)
Ich will mir das CAN Kabel kaufen und wollte eigentlich mein altes Kabel zurueck schicken und es eintauschen bei Ross Tech.
Allerdings bleibt nach Frachtkosten keine Ersparnis mehr bei diesem Deal. (Innerhalb der USA spart man dadurch jede Menge)
Naja also werde ich halt probieren mein altes hier zu verkaufen und mir dann eine CAN Version bestellen.
Das Kabel besitzt eine Dongel Funktion und schaltet somit jede VCDS Software frei und das unlimitiert... Egal auf welchem PC, Kabel rein und los gehts.
K-Line, K+L, oder doppel K-Line. Alle Audi Seat Skoda VW etc... ab +-1990 bis 2003.
Aktueller Preis bei Ross Tech liegt bei 220 Euro inklusive Fracht.
Ich will 142Euro + Fracht ( 8Euro nach D )
Features:
- Intelligent, with on-board microprocessor.
- Acts as a "dongle". Software "activation" not required! When used with this interface, VAG-COM is always fully-functional on any PC that meets our requirements.
- Measures and uses the exact baud rate which a control module wants. Establishes sessions to individual control modules much more quickly than a "dumb" interface.
- Protocol timing indistinguishable from a real VAG/VAS tool. Works reliably even with "difficult" control modules such as the 1991-1994 1Z Audi TDIs and the 1993-1994 Audi 2.6L with Hella ECU.
- Built-In VAG-Saver functionality -- instantly alerts the user if either the K/K1 line or the L/K2 line is shorted to Ground or Vbatt.
- Full support for dual-K lines found in "new" (B6/8E chassis Audi A4 and 2002+ Audi A6 -- no VAS-6017 required -- no manual switches!
- Fully backwards compatible with older cars using a single K-line or
K plus L. - OBD-II connector made to our own specifications. Fits even in the "tight" cars like '96 Audi A4's, '96/'97 Audi A6's and all European B5 Passats and B5 Audi A4's.
- Powers up in TWIN-COM emulation mode -- ensuring compatibility with other software which expects a "dumb" interface.
- Bi-Color (red/green) status/activity LED